Case Study #3

Cel de-al treilea studiu de caz surprinde campanii scurte de tip „flash sale” pentru unul dintre clienții noștri din zona de beauty.

Case Study #3: Campanii scurte de tip "flash sale" pentru un client din zona de beauty

produse de make-up

Misiunea

Implementarea de campanii scurt tip „flash sale” via Facebook Ads în preajma sărbătorii de Sfântul Valentin. Obiectivul a fost promovarea unei oferte tematice pe perioada a 3 zile.

femeie ce aplica crema de fata

Provocarea

În luna Februarie a fiecărui an (și începând chiar cu o bună parte din luna Ianuarie), licitarea în adurile Facebook devine din ce în ce mai competitivă, iar agresivitatea competitorilor în afișare este în creștere.

femeie ce aplica crema de fata
aplicare de ruj pe buzele unei femei

Rezultatul

În comparație cu o campanie similară (în termeni de structură a ofertei comerciale) ce a rulat concomitent, cea setată de agenția noastră a generat cu 123,07% mai multe tranzacții, cu un buget cu 50% mai mare. De asemenea, tranzacțiile generate au avut un cost pe conversie cu 42,57% mai mic.

Cere ofertă Întreabă-ne