Fie că dorești să-ți rafinezi cunoștințele de marketing digital integrat, SEO sau abilitățile de management ale campaniilor Google Ads, Facebook Ads sau LinkedIn Ads, cursurile desfășurate prin Edu Eupc și Digital Marketing Institute sunt o alegere excelentă.
Cursurile Digital Marketing Institute sunt acum disponibile pe teritoriul României grație unui parteneriat unic pe piață: Edu Eupc, Web Ventures și Digital Marketing Institute și-au unit eforturile pentru a aduce cunoștințe prețioase în fața marketerilor români dornici de mai multe rezultate pozitive.
Ca atare, patru cursuri sunt acum disponibile (dintre care două sunt susținute de 🌈Anda și Dorin, traineri certificați DMI):
Anda este trainerul tău dedicat în cadrul cursului Mastering Ads on Main Social Media Platforms. Îți vei putea duce abilitățile de online marketer la următorul nivel de performanță, vei stăpâni toate informațiile necesare pentru a crea și gestiona eficient campanii profitabile pe Facebook, Instagram și LinkedIn.
Dacă te întrebi care sunt calificările necesare pentru a urma acest curs, află că poți participa fie că ai mai gestionat până acum campanii de performance marketing, fie că faci cunoștință cu ele pentru prima oară. Anda acordă o atenție deosebită punctelor sensibile și le adresează prin exemple practice, menite să ofere o imagine de ansamblu asupra problemei.
Facebook Business Manager, UTM links, Facebook Shop, A/B testing, audiențe custom, LinkedIn KPIs, sincronizarea contului de Instagram cu pagina de Facebook, le lămurim pe toate în cadrul unui curs interactiv și pe înțelesul tău.
Află mai multe despre cursul Mastering Ads on Main Social Media Platforms pe pagina dedicată.
Dacă Anda îți dă întâlnire în cadrul unui curs ce vizează campaniile de performance marketing pe Facebook, Instagram și LinkedIn, Dorin abordează Google Ads: cea mai mare și mai complexă platformă.
Anunțurile simple de acum 5 sau 10 ani, care erau făcute în grabă cu câteva cuvinte cheie și audiențe, pot fi considerate istorie antică. Google Ads a evoluat incredibil în ultimii ani și necesită o atenție considerabilă pentru a genera rezultatele scontate.
Nivelul extrem de sofisticare al platformelor de ads, combinat cu attention span-ul din ce în ce mai scăzut al audienței și contextul global fac ca munca unui marketer să fie din ce în ce mai dificilă.
Cum ții pasul, cum aduci acele schimbări minore cu repercusiuni pozitive în vânzări, cum și ce optimizezi? Răspundem la toate aceste întrebări și intrăm în detalii: tipuri de ad-uri, strategii de bidding, audiențe calde vs. audiențe reci, keywords, funnel-uri, principii editoriale și muuuulte altele.
Află mai multe despre curs pe pagina dedicată.