Un research aprofundat al pieței, introducerea unor produse cu prețuri foarte competitive și optimizarea zilnică a bugetelor PPC, printre secretele care ne-au ajutat să obținem performanțe spectaculoase în perioada ianuarie 2022 – august 2024 pentru conturile de advertising PPC ale Turaco Auto.
Piața de piese și accesorii auto din România este extrem de diversă și de concurențială. Cum te poți diferenția ca jucător în acest domeniu, astfel încât să atingi obiectivele financiare pe care ți le-ai propus și să rămâi în mintea clienților tăi ca o primă alegere atunci când vine vorba de achiziții pentru mașină?
Lucrurile nu stau deloc simplu, însă cu o strategie bine pusă la punct, ajustată periodic, și cu ajutorul unei cercetări aprofundate a pieței, succesul nu te va ocoli. Rămâi alături de noi ca să afli cum am reușit să obținem în mod constant rezultate spectaculoase în ultimii trei ani, pentru conturile PPC ale Turaco Auto, unul dintre cei mai importanți distribuitori și retaileri de piese auto din țara noastră.
“Echipa PPC a Web Ventures a fost mereu alături de noi cu propuneri, dar și cu o atitudine proactivă. Pot să spun că ne-au sprijinit zi de zi pentru a ne îndeplini obiectivele de vânzări, iar contribuția lor s-a văzut și în evoluția la nivel de business. Având în vedere specificul pieței de piese și accesorii auto din România – o piață foarte competitivă – este dificil să te evidențiezi cu produse pe care clienții să le aleagă. În plus, e și mai dificil să menții brandul în mintea clienților ca primă opțiune și să îi convingi să revină. Alături de preț, diferența pe o astfel de piață o face calitatea produselor, la care se adaugă și consultanța specializată pe care o poți oferi clientului.
Cei de la Web Ventures au reușit să facă analize aprofundate ale pieței locale de profil și să vină cu strategii perfect adaptate pentru business-ul nostru, pe care le-au ajustat periodic, astfel încât să obținem rezultatele pe care ni le dorim. Cu siguranță, vom continua mulți ani de acum înainte împreună!” – Radu Tudor Murariu, Administrator.
În cazul unui business care comercializează piese și accesorii auto, una dintre principalele provocări este să iasă în evidență și să reușească să se mențină ca primă opțiune în mintea clienților care își doresc să realizeze astfel de achiziții.
Piața locală de profil este una extrem de competitivă, iar business-urile trebuie să acționeze strategic pentru a se face remarcate. Atunci când au nevoie de piese de schimb pentru mașină, românii caută în general prețul cel mai mic, dar și produse de calitate. Se concentrează pe anumite mărci populare, astfel că e important să le pui la dispoziție mai multe opțiuni, dar și consultanță specializată pentru a achiziționa produsul potrivit.
Comerțul online cu piese și accesorii auto pare să fie în creștere accelerată. De aceea, un business care activează pe această piață are nevoie de un partener de încredere pe zona de Performance Marketing, mai ales când vorbim despre Google Ads și Facebook Ads, unele dintre instrumentele cele mai potrivite pentru promovarea acestor afaceri.
Piața auto din România este puternic influențată de comercializarea autovehiculelor second hand, nu neapărat autovehicule cu mulți kilometri. După câțiva ani de utilizare, orice mașină are nevoie de piese care să fie schimbate, ori recondiționate. Iar numeroși șoferi își doresc accesorii care să îmbunătățească aspectul mașinilor.
Business-urile specializate în distribuția și vânzarea de piese auto și accesorii noi se adresează în special proprietarilor de mașini second hand care au vehicule cu un an de fabricație destul de recent. Aceștia sunt interesați să investească în piese de calitate pentru a avea o mașină în stare perfectă de funcționare, spre deosebire de proprietarii de mașini mai vechi, care sunt mai înclinați să aleagă piese second hand.
Fie că vorbim de piese auto noi, originale (OE) sau de piese auto noi aftermarket, secretul este să le oferi clienților produse de calitate înaltă, la prețuri competitive. Astfel, vei deveni cu fiecare ocazie prima opțiune din mintea lor, atunci când își doresc să achiziționeze piese sau accesorii pentru mașină.
În acest context dificil, cum faci să ieși din mulțime? Cum reușești să te faci remarcat în rândul clienților sau potențialilor tăi clienți? Iată provocarea pe care a trebuit să o rezolvăm.
Descoperă ce impact au avut recomandările noastre!
Aceste rezultate spectaculoase ne-au determinat ca în 2024 să țintim și mai sus cu performanțele dorite.