Una dintre cele mai solicitante perioade din an, dar și printre cele mai ofertante din punct de vedere al oportunităților – Black Friday e la doar câteva zile distanță. La fel ca în fiecare an, ne-am făcut temele pentru ca toate campaniile, planurile editoriale sau website-urile aflate în administrarea noastră să meargă șnur.
12 noiembrie este data la care Black Friday se va ține anul acesta. Deși multe branduri vor opta pentru un weekend de reduceri, o săptămână sau chiar o lună, 12 este numărul magic. Tocmai de aceea, de îndată ce s-a aflat această informație, pregătirile în cadrul Web Ventures au și început.
De la documente de lucru interne la echipe dedicate, de la mentenanțe mai vigilente la consiliere susținută în săptămânile care preced Black Friday, totul stă în organizare. Tot ce putea fi prevăzut a fost adresat, acum mai rămâne să sperăm doar că surprizele nu vor fi atât de mari.
Busola noastră internă îndrumă mereu în direcția potrivită, iar Black Friday nu face excepție. Navigăm către ape liniștite, _together.