imagine principală weekly waves episodul 1

Weekly Waves | Episodul 1

cristian.vintila03 februarie 2022

Primul episod Weekly Waves este live. Urmărește-l și pune-te la curent cu ultimele noutăți din lumea marketingului digital.

imagine motto we are better together

Transcript

Hello, venturierilor! Sunt Ada și împreună o să explorăm astăzi our Weekly Waves! Aici vom discuta despre cele mai hot topics & trends care ne-au atras atenția săptămâna asta.

Însă, înainte de a începe, trebuie să vă zic un lucru destul de important: tot ceea ce se întâmplă pe platforma TikTok (fie că vorbim de trenduri, hashtaguri, challenge-uri și așa mai departe) mai nou reprezintă digital culture. Cu siguranță, toți aveți o persoană – sau poate chiar sunteți persoana – care vorbește limba TikTok. Ei bine, înseamnă că faceți parte din digital culture.

Tuturor ne place un Netflix & Chill bun – nu vă gândiți la prostii, vorbim despre seriale. Serialele precum And Just like That, Emily in Paris sau Euphoria au reușit să pornească diverse conversații la nivelul maselor. Fie că vorbim de trenduri sau challenge-uri…

În plus, toată această discuție în jurul serialelor nu face altceva decât să genereaze earned media și un fel de mouth to mouth marketing, care este cea mai valuable și relatable formă de a-ți marketa produsul pentru că este de la consumator, este reală și, în primul și în primul rând, este gratis.

Făcând paralela între pop culture și digital culture, putem să luăm fix exemplul And Just like That. And Just like That este reboot-ul Sex and the City care am putea spune că se află la temelia pop culture-ului dar Emily in Paris sau Euphoria chiar reușesc să seteze trenduri la nivel de fashion și beauty: exact cum făcea Sex and the City înainte.

Așa că dacă ești brand sau content creator și vrei să încerci ceva nou, join the conversation și fă trendurile astea tailored to your brand!

Știm cu toții că motto-ul TikTok este make tiktoks, not ads, doar că în ultima perioadă au început să apară din ce în ce mai multe ad-uri și am zis că ar fi bine să explorăm puțin the best practices of ads. Sunt ad-uri precum – se afișează video – sau ad-uri precum – se afișează video.

Prima serie de ad-uri respectă forma tradițională de a face video ads, care ar fi mult mai potrivită pentru tv sau YouTube, pe când celelalte s-au adaptat destul de repede la cerințele platformei și la așteptările consumatorilor de pe TikTok, livrând astfel niște videoclipuri eye catchy – iar eu vă zic toate lucrurile astea pentru că suntem parteneri TikTok și am învățat de la cei mai buni.

Iar acum trecem la cel mai hot topic de săptămâna asta, West Elm Caleb. Ei bine, pentru cei care nu știu despre ce vorbesc, o să fac puțin de background story: săptămâna trecută au ieșit mai multe videoclipuri care au ajuns virale, în care femeile din New York povesteau despre experiența lor în dating cu un anume West Elm Caleb.

Ei bine, West Elm este un brand destul de important de interior design, mobilă, decor și așa mai departe din New York, iar acest Caleb era un designer de mobilă care lucra pentru ei. Mai multe publicații, cum ar fi Cosmopolitan, Washington Post sau show-uri au preluat acest subiect și au discutat pe baza lui.

Mare atenție, în acest topic se află în continuare numele brandului, care a fost afectat într-un mod negativ de toată această publicitate. Ei bine, ce putem învăța din toată această situație?

Employer focus este foarte important, mai ales când trăim într-o lume în care oricine poate să ajungă viral foarte repede, iar imaginea brandului tău poate să fie afectată negativ cât ai clipi. De aceea, noi recomandăm să ai un social media training cu angajații tăi pentru a putea prevedea astfel de situații din timp.

Ei bine, dragilor, astea au fost valurile prinse de mine săptămâna asta. Ne revedem săptămâna viitoare la Weekly Waves!

Abonează-te la newsletter-ul nostru, primești garantat goodies din lumea marketing-ului digital.