Cel de-al doilea episod Weekly Waves este live. Urmărește-l și pune-te la curent cu ultimele noutăți din lumea marketingului digital.
Transcript
Hello, venturierilor! Sunt Ada și astăzi o să explorăm împreună our Weekly Waves! Aici vom discuta despre cele mai hot topics & trends care ne-au atras atenția săptămâna asta.
Astăzi am ales să vorbim despre un singur subiect, deoarece are aplicabilitate pe toate rețelele de social media și este și on trend pentru 2022.
Realitatea augmentată și-a făcut prezența și pe TikTok – dar înainte de a vorbi despre beneficiile utilizării realității augmentate în digital, haideți să vedem și de unde a pornit toată nebunia.
În 2011 s-a lansat platforma Snapchat, care avea să introducă 4 ani mai târziu feature-ul de face filters. Acest lucru a fost posibil deoarece, în 2015, Snapchat a achiziționat Looksery, astfel introducând realitatea augmentată milioanelor de utilizatori.
În 2017, Instagram a introdus și el acest feature spunând că au înțeles din partea comunității că au nevoie de metode creative și engaging de a share-ui cu prietenii momentele speciale din viața lor. Fast-forward câțiva ani mai târziu, Facebook Business a lansat AR Spark, un program prin care oricine, care le are cu design-ul cât de cât, poate să creeze un filtru de Instagram sau de Facebook, desigur.
Iar în 2021 se zvonea că și TikTok lucrează la un asemenea program, pentru ca fiecare utilizator să poată să își creeze un filtru.
Bun, și acum că am aflat de unde a pornit toată nebunia cu realitatea augmentată, că o putem folosi în avantajul nostru, branded content, tot ceea ce înseamnă face filters (fie că vorbim de coroane sau de sclipici pe față și așa mai departe) sunt foarte engaging cu consumatorul.
Poți să explorezi și să te joci cu ideea asta și să vezi cam ce ai putea să le oferi tu consumatorilor.
Immersive reality. Ei bine, cu acest feature poți să transpui consumatorul în diferite locuri cu ajutorul realității virtuale. Dacă vrei să fii hot & trendy, joacă-te puțin cu realitatea augmentată și vezi cum poți s-o introduci în planul tău de marketing digital.
Asta a fost tot pentru ediția de astăzi a Weekly Waves, ne revedem săptămâna viitoare!