imagine principală weekly waves episodul 4

Weekly Waves | Episodul 4

cristian.vintila24 februarie 2022

Cel de-al patrulea episod Weekly Waves este live. Urmărește-l și pune-te la curent cu ultimele noutăți din lumea marketingului digital.

imagine motto we are better together

Transcript

Hello, venturierilor! Sunt Ada iar astăzi o să descoperim împreună our Weekly Waves! Aici vom discuta despre cele mai hot topics & trends care ne-au atras atenția săptămâna asta. Și pentru că Valentine’s Day a fost de curând, haideți să vorbim despre dragostea în lumea digitală.

Tinder Swindler face valuri foarte mari zilele acestea în online. Dacă nu ai auzit până acum de Tinder Swindler, o să fac eu un mic recap ca să fim cu toții on the same page.

Ei bine, acesta este un documentar lansat de Netflix recent, care urmărește povestea lui Simon Leviev, un așa-zis heir al unei companii foarte mari de diamante, care a reușit să păcălească foarte multe femei în a-i împrumuta sume exorbitante de bani, el la schimb oferindu-le…iubirea.

Vă sugerez să vă uitați la documentar, pentru că nici măcar 3 ore nu ne-ar ajunge să dezbatem acest social issue abordat din atât de multe puncte de vedere. În schimb, o să vă las cu unele dintre cele mai bune videoclipuri și meme-uri făcute pe acest subiect.

Probabil unul dintre cele mai așteptate momente ale anului – pe lângă nașterea lui Kylie Jenner – SuperBowl-ul nu este doar despre fotbalul american: este despre culture, getting together și, în primul rând, despre commercials. SuperBowl-ul este the ultimate tv screen pentru brandurile care își permit să cheltuie milioane de dolari pentru 30 de secunde de prime time.

Câteva milioane de dolari și doar 30 de secunde de prime time? Nu. Aceste commercial-uri devin virale destul de repede: fie că vorbim de meme-uri, fie că vorbim de reposturi pe platformele de socializare sau tot felul de discuții pe baza lor. Ele devin astfel earned media pentru companiile care au cheltuit acele milioane de dolari.

Un alt lucru foarte important la SuperBowl este half time show-ul oferit de Pepsi, care anul acesta ne-a adus millenial nostalgia sau Y2K. Desigur, aș vrea să abordăm acest subiect într-un alt episod pentru că are nevoie de o dezbatere cum trebuie.

Acestea au fost valurile prinse de mine. Ne revedem săptămâna viitoare la Weekly Waves!

Abonează-te la newsletter-ul nostru, primești garantat goodies din lumea marketing-ului digital.

This field is for validation purposes and should be left unchanged.