Am adunat aici cele mai semnificative informații despre un studiu de caz drag nouă, ce are în centru unul dintre cele mai cunoscute branduri de dermo-cosmetice românești.
2020 a marcat aniversarea de 15 ani de la înființarea brandului românesc de dermo-cosmetice. A marcat, de asemenea, și lansarea noii sale platforme digitale.
Provocarea: dezvoltarea unei platforme digitale de e-commerce, adaptată la contextul social și economic ce a schimbat experiența utilizatorului în 2020.
Soluția: o platformă web 3-in-1, ce oferă clienților aceeași experiență in-store și aceeași expertiză, toate în limbajul digital impus de primul an al pandemiei.
Site-ul e-commerce este bazat pe WordPress și WooCommerce, proiecte open-source cu multe beneficii și funcționalități. Cele din urmă au fost implementate cu un minim de pluginuri.
Focusul a fost dezvoltarea prin custom code, ce minimizează nevoia de mentenanță și crește dramatic nivelul securității.
Interfața utilizatorului este concentrată pe accesibilitate și interacțiune fără piedici. Mai mult, optimizăm timpii de încărcare și performanța codului pentru a ne asigura că utilizatorul așteaptă cel mult 3 secunde pentru a accesa o categorie sau o pagină de produs.
Algoritmul de „matchmaking” pentru produse și linii de produse este susținut de o bază de date complexă cu cuvinte cheie și atribute – confirmate de specialiști medicali – ce permite site-ului să recomande cele mai bune produse pentru nevoile specifice ale utilizatorilor.
Platforma este definită de 3 aspecte cheie: