Case Study #5: Generarea de leaduri B2B și managementul unui program de lead generation
Obiectivele
Generarea de leaduri B2B pentru clienți corporate în căutare de hale de dimensiuni mari și foarte mari
Managementul unui program de lead generation în România, Italia, Germania, Austria, Elveția, Polonia, Franța și Algeria
Provocările
Adaptarea copywritingului și a strategiei de remarketing din punct de vedere cultural pentru fiecare țară în parte
Triajul cererilor mici și medii din stadiul de formular (pre-form-filling)
Rezultatele
După primele 500-600 de leaduri livrate în România, am reușit să reducem costul per lead de 9 ori
Printr-un focus pe audiențele hyper-relevante ale clientului și o adaptare a copy-ului unde am investit resurse semnificative, am reușit să comunicăm într-un mod foarte eficient pe limba clientului final B2B, iar asta s-a văzut în constanța leadurilor, calibrul lor și diminuarea progresivă a cererilor de hale mici care nu erau în main focus
În urma rezultatelor generate în România și Germania, am preluat treptat responsabilități adiționale și pe celelalte țări