Case Study #6: Generarea de leaduri B2B și lansarea a două programe-cheie
Obiectivele
Generarea de leaduri B2B pentru principalele 2 divizii de software
Lansarea programelor de Cybersecurity și Team as a Service în fața audiențelor high-profile
Provocările
Audiența adresabilă în mediul online pentru key decision makers este foarte limitată
Proiectele de calibru mare au un ciclu de concretizare imens, de la primele interacțiuni (Lead) până la contractare (Sale) trec uneori peste 6 luni
Rezultatele
În 2022, numărul de leaduri a fost cel puțin +230% față de 2021 în condiții de buget relativ similar (+10%)
Pentru leadurile venite via LinkedIn Ads, campaniile de remarketing în Google Ads ajută în eforturile de nurturing
Audiențele rafinate în ultimele 12 luni - care au adus constant rezultate - se pot refolosi în cea mai mare proporție pentru a scurta timpii de reacție de la lansarea noilor campanii până la primele leaduri
Audiențele similare cu cele care au un proven track-record au devenit cel mai important asset, dată fiind audiența extrem de nișată adresabilă în mediul online