Case Study #7: Generarea de leaduri B2B din România și din campanii internaționale
Obiectivele
B2B lead generation pentru transporturile internaționale de tip grupaj și servicii cu valoare adăugată
Generarea de leaduri atât din piața locală, cât și de la companii mari, din zona EU, cu business în România
Provocările
Triajul cererilor punctuale, mici, de la persoane fizice vs. B2B într-o categorie de business unde există o suprapunere mare în modul în care este definit serviciul în sine
Rezultatele
Creșterea ratei de conversie cu 73,8%, de la 2,1% la 3,65% în condițiile în care am reușit să păstrăm o creștere constantă (quarter over quarter) a numărului de cereri primite
După primele 1500 de leaduri, am avut suficiente date pentru audiențele high-profile pentru a construi primele campanii pentru value added-services leads (leaduri cu potențial mare de recurență în business)
Optimizarea costului de achiziție, triajul constant pe audiențe și rafinarea progresivă a copy-ului de aduri ne-au permis să putem licita cu până la +300% mai mult pe audiențele care deja aveau proven track record