Optimizare de înalt nivel pentru o încărcare rapidă în cazul unui site cu multe elemente grafice și o experiență eCommerce și Social Commerce fără precedent – elemente cheie pentru a crește conversiile clientului nostru Ivatherm.
O experiență cât mai plăcută pentru utilizator și un website cu o încărcare aproape instantanee reprezintă secrete care îi pot crea avantaje competitive notabile unui jucător din zona de eCommerce. Mai ales dacă vorbim despre un jucător recunoscut din piața locală de cosmetice și dermatocosmetice, cum este clientul nostru Ivatherm.
“Echipa Web Ventures dispune de întreaga noastră încredere. Sunt partenerii noștri strategici și știm că fără ei alături nu am putea pune în practică toate proiectele pe care ni le dorim. În cei doi ani de când colaborez personal cu echipa Web Ventures nu a existat nici măcar o situație în care să fiu dezamăgită.
Pentru Web Ventures am doar cuvinte de laudă. Și același lucru îl pot spune și despre colaborarea pe care am avut-o pe ultimul nostru proiect. Dragoș Cristache este colegul remote pe care toată lumea și-l dorește și îl îndrăgește. Mereu up cu soluții pentru orice situație sau idee nebună care ne vine în minte.
Cu Web Ventures alături orice proiect devine realitate în doi timpi și trei mișcări.
P.S.: Citiți textul de mai sus cu maxim de entuziasm, pentru că acesta este cuvântul care mă descrie atunci când vorbesc despre ei.” – Roxana Dîrlău, Digital Marketing Ivatherm.
“În cei aproape 8 ani de activitate la Web Ventures, proiectele Ivatherm au fost cele mai interesante, provocatoare și, în final, satisfăcătoare. Trecerea la WordPress din 2020 a fost doar începutul, iar refacerea și lansarea noului design în 2023 au marcat o nouă etapă în colaborarea dintre Ivatherm, Foxall Studio și Web Ventures. Munca în echipă, comunicarea excelentă și colaborarea strânsă ne-au permis să atingem un nivel înalt de performanță și succes.” – Dragoș Cristache, Head of Web Development @Web Ventures.
Pentru a ajunge însă la astfel de rezultate, este nevoie de multă muncă în spate, în special pentru a pune la punct numeroase aspecte de ordin tehnic.
Află mai departe cum am reușit să dezvoltăm o experiență de neuitat pentru vizitatorii acestei platforme.
Ivatherm avea un site bine structurat, cu un design actual, însă își dorea să ducă funcționalitatea acestuia la un nivel excepțional, care să îmbunătățească semnificativ experiența clienților săi.
Pe lângă îmbunătățirea interacțiunii online cu clienții care accesează site-ul, clientul nostru avea în vedere și o serie de optimizări care să aibă ca scop final îndeplinirea obiectivelor sale de business în online, în special a obiectivelor de vânzări.
Elementele ample de design ar fi putut să provoace întârzierea încărcării site-ului, cu efecte neplăcute în ceea ce privește experiența utilizatorilor (UX). Principala provocare a fost să găsim soluția cea mai bună pentru ca site-ul să se încarce rapid, fără a renunța la elementele grafice pe care le conținea.
În plus, era nevoie să lucrăm intens și la nivel de funcționalități, oferindu-i clientului nostru cele mai actuale instrumente de eCommerce și Social Commerce, pentru ca site-ul său să fie unul de top și să ofere o experiență de nivel înalt utilizatorilor.
În primul rând, ne-am concentrat pe îmbunătățirea experienței de eCommerce a utilizatorilor pe site. În acest sens, am decis să implementăm posibilitatea creării unui cont de client cu toate funcționalitățile moderne, care să reprezinte un important avantaj competitiv.
Un astfel de instrument le permite utilizatorilor site-ului să își creeze și să își gestioneze propriile conturi mult mai ușor, să adauge produse în coșul de cumpărături, să finalizeze o comandă și să aibă acces oricând doresc la istoricul lor de cumpărături.
În plus, prin intermediul contului implementat de noi, le-am oferit utilizatorilor posibilitatea de a stoca și gestiona adresele de livrare și chiar de a urmări în timp real comenzile și să primească actualizări legate de statutul comenzilor trimise prin curier.
Ne-am dorit să venim în întâmpinarea Ivatherm și să facilităm activitățile de marketing online ale clientului nostru cu o serie de optimizări cheie și cu instrumente de urmărire care să ajute echipa de marketing in-house să strângă mai ușor date despre utilizatorii site-ului.
Prin intermediul Google Tag Manager, am integrat Google Analytics 4, Meta Pixel și TikTok Pixel în codul site-ului. Aceste instrumente îl vor ajuta pe clientul nostru din domeniul cosmeticelor și al dermatocosmeticelor să colecteze ușor datele de care are nevoie pentru a înțelege comportamentul utilizatorilor. În plus, ele îi vor permite să analizeze într-un mod eficient și simplu performanța site-ului său de eCommerce.
Pentru a facilita afișarea corectă a produselor pe cele mai cunoscute platforme, am implementat feed-uri de produse pentru Meta Catalog, Google Merchant și TikTok. În acest fel, ne-am asigurat că produsele afișate și informațiile asociate lor sunt întotdeauna corecte, actualizate și sincronizate cu aceste platforme. Fapt ce nu face altceva decât să sporească vizibilitatea și accesibilitatea produselor clientului nostru.
Ce trebuie să reții din tot acest proces este faptul că strânsa colaborare dintre departamentul de marketing al Ivatherm și echipa noastră de Web Development a asigurat un proces fluent, fără incidente, de ale cărui rezultate ne bucurăm cu toții și în prezent.
Comunicarea constantă între cele două părți și feedback-ul reciproc au condus la o identificare rapidă a nevoilor echipei de marketing a Ivatherm și la punerea în practică a unor soluții tehnice adecvate și moderne, care să vină în întâmpinarea acestora. În acest fel, am reușit să implementăm corect și eficient instrumente de marketing digital care au contribuit semnificativ la creșterea eficienței campaniilor de marketing desfășurate de clientul nostru în online.
A oferi o experiență cât mai plăcută pentru utilizatori presupune și a avea un website cu un timp de încărcare cât mai redus, ce promovează o rată de conversie mare. Cum am atins acest deziderat, păstrând, în același timp, design-ul cu multe elemente grafice al site-ului? Vei descoperi în cele ce urmează ce idee smart am aplicat:
Rezultatul? Indiferent de regiune, timpul de încărcare a site-ului este mult redus, iar experiența utilizatorilor îmbunătățită.
Întotdeauna, în eCommerce, e important să îți îndrepți atentia și către utilizatorii care au arătat intenția de a cumpăra, însă, din varii motive, nu au reușit să finalizeze comanda.
Am decis să ne sprijinim clientul, implementând în acest sens un sistem ce permite recuperarea coșurilor de cumpărături abandonate. Acesta trimite automat e-mailuri personalizate către utilizatorii care nu au mai întreprins nicio acțiune în legătură cu coșul lor de cumpărături. În acest fel, ei au posibilitatea de a reveni și de a finaliza comanda.
Această funcționalitate s-a dovedit a fi eficientă pentru recuperarea oportunităților de vânzare pierdute, îmbunătățind rata globală de conversie a site-ului Ivatherm.
Ne-am dorit să asigurăm un grad mai mare de transparență și conformitate cu regulamentele GDPR. În acest sens, am implementat monitorizarea produselor fără stoc și notificarea clienților atunci când aceste produse revin în stoc.
Utilizatorii site-ului Ivatherm pot opta să primească notificări prin e-mail sau prin intermediul contului lor de client.
În acest fel, au parte de o experiență personalizată și mult mai transparentă, fiind informați în timp util referitor la disponibilitatea produselor și având posibilitatea de a le cumpăra atunci când ele sunt din nou în stoc.
Colaborarea strânsă dintre echipa de marketing a Ivatherm și echipa noastră de Web Development a reprezentat cheia pentru dezvoltarea rapidă a noului site, asigurând o experiență de eCommerce completă utilizatorilor.
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
_dc_gtm_UA-18489939-5 | 1 minute | No description |
ak_bmsc | 2 hours | This cookie is used by Akamai to optimize site security by distinguishing between humans and bots |
cookielawinfo-checkbox-advertisement | 1 year | Set by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Advertisement" category . |
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
CookieLawInfoConsent | 1 year | Records the default button state of the corresponding category & the status of CCPA. It works only in coordination with the primary cookie. |
elementor | never | This cookie is used by the website's WordPress theme. It allows the website owner to implement or change the website's content in real-time. |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
__adroll | 1 year 1 month | This cookie is set by AdRoll to identify users across visits and devices. It is used by real-time bidding for advertisers to display relevant advertisements. |
__adroll_fpc | 1 year | AdRoll sets this cookie to target users with advertisements based on their browsing behaviour. |
__adroll_shared | 1 year 1 month | Adroll sets this cookie to collect information on users across different websites for relevant advertising. |
__ar_v4 | 1 year | This cookie is set under the domain DoubleClick, to place ads that point to the website in Google search results and to track conversion rates for these ads. |
_fbp | 3 months | This cookie is set by Facebook to display advertisements when either on Facebook or on a digital platform powered by Facebook advertising, after visiting the website. |
anj | 3 months | AppNexus sets the anj cookie that contains data stating whether a cookie ID is synced with partners. |
c | 1 year | This cookie is set by Rubicon Project to control synchronization of user identification and exchange of user data between various ad services. |
CMID | 1 year | Casale Media sets this cookie to collect information on user behavior, for targeted advertising. |
CMPRO | 3 months | CMPRO cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking, and for targeted advertising. |
CMPS | 3 months | CMPS cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking based on user's website visits, for displaying targeted ads. |
IDE | 1 year 24 days | Google DoubleClick IDE cookies are used to store information about how the user uses the website to present them with relevant ads and according to the user profile. |
KRTBCOOKIE_10 | 3 months | This cookie, set by PubMatic, is used to build a profile of user interests and to show relevant ads. |
test_cookie | 15 minutes | The test_cookie is set by doubleclick.net and is used to determine if the user's browser supports cookies. |
tuuid | 1 year | The tuuid cookie, set by BidSwitch, stores an unique ID to determine what adverts the users have seen if they have visited any of the advertiser's websites. The information is used to decide when and how often users will see a certain banner. |
tuuid_lu | 1 year | This cookie, set by BidSwitch, stores a unique ID to determine what adverts the users have seen while visiting an advertiser's website. This information is then used to understand when and how often users will see a certain banner. |
uuid2 | 3 months | The uuid2 cookie is set by AppNexus and records information that helps in differentiating between devices and browsers. This information is used to pick out ads delivered by the platform and assess the ad performance and its attribute payment. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 5 months 27 days | A cookie set by YouTube to measure bandwidth that determines whether the user gets the new or old player interface. |
YSC | session | YSC cookie is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos on Youtube pages. |
yt-remote-connected-devices | never | YouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video. |
yt-remote-device-id | never | YouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video. |
yt.innertube::nextId | never | This cookie, set by YouTube, registers a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen. |
yt.innertube::requests | never | This cookie, set by YouTube, registers a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen. |
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
_ga | 2 years | The _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors. |
_ga_QPY39XKR6T | 2 years | This cookie is installed by Google Analytics. |
_gcl_au | 3 months | Provided by Google Tag Manager to experiment advertisement efficiency of websites using their services. |
_gid | 1 day | Installed by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously. |
CONSENT | 2 years | YouTube sets this cookie via embedded youtube-videos and registers anonymous statistical data. |
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
DEVICE_INFO | 5 months 27 days | No description |
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
PugT | 1 month | PubMatic sets this cookie to check when the cookies were updated on the browser in order to limit the number of calls to the server-side cookie store. |